سایه بام

ساخت وبلاگ

امروز می‌خواهیم به یار و همدم خانواده و کودکانمان راهی شهر مالامال شهرت ی آنتالیا شویم. دیاری که‌این روز ها نامش را زیاد می شنویم و علاقه مندان اکثری هم دارااست. شهر آنتالیا یکی شایسته ترین شهرهای مرزو بوم ترکیه میباشد که همگی ساله صاحبخانه گردشگران اهل ایران و فرنگی متعددی هست.با ما همراه باشید با جاهای دیدنی آنتالیا

 

 

سایه بام...
ما را در سایت سایه بام دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سایه بام sayehbam بازدید : 174 تاريخ : شنبه 30 فروردين 1399 ساعت: 15:23

) کلوب بولینگ لبوسکی | Lebowski Bowl Club

 

کلوب بولینگ لبوسکی، محلی میباشد برای آمیزش هنر و سرگرمی در فضایی آپ تو دیت و دیدنی. با مراجعه بدین کلوب که در راس خرید ایست پوینت جای‌دارد، میتوانید به طور ماهر بولینگ بازی نمایید و توان های خویش را به صورت سایر افراد بکشید! در‌صورتی‌که هم بیلیارد گشوده میباشید و در طی یکسری روز سفرتان به تفلیس دلتان برای میز بیلیارد تنگ گردیده، این کلوب ورزشی برای گذران یکسری ساعت بسیار مطلوب میباشد. از سایر تجهیزات دیدنی های ایران لبوسکی می شود به کافه ای دنج و تلویزیونی پهناور اشاره نمود.

سایه بام...
ما را در سایت سایه بام دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سایه بام sayehbam بازدید : 189 تاريخ : دوشنبه 25 فروردين 1399 ساعت: 14:46

اصفهان کی از توریستی ترین شهرهای کشور ایران میباشد که گردشگران عالم به آن کنیه نصب دنیا را داده اند.استان اصفهان دارنده جاذبه های توریسم متعددی میباشد که می‌تواند هر توریست را روزهای متعددی در‌این شهر مشغول نماید تا از دیدن آنان لذت برنده شود.هر شهر و حوزه‌ ای برای خویش یک علامت دارااست و یک کدام از آرم های اصفهان نیز سی و سه پل میباشد.درین مقاله از مجله گردشگری شمارا با سی و سه پل آشنا میکنیم.

سایه بام...
ما را در سایت سایه بام دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سایه بام sayehbam بازدید : 209 تاريخ : شنبه 9 فروردين 1399 ساعت: 15:17